Ogłoszenie

 

INFORMACJA

Uprzejmie informujemy, iż dnia


31 grudnia 2021 r. Urząd Gminy


w Starym Dzierzgoniu będzie czynny
od godz. 715 do godz. 1200

URZĄD GMINY

w Starym Dzierzgoniu

B.I.P

Reklama

Herb gminy

Reklama

R.C.L

Reklama

e.P.U.A.P

Reklama

Powiat Sztumski

Reklama

BIAŁA KSIĘGA

Reklama

Dla przedsiębiorcy

Reklama
Reklama

Krajowa mapa zagrożeń

Reklama
Stawki za wodę i ścieki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
poniedziałek, 11 czerwca 2018 13:50

Zgodnie z Decyzją Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, wydaną przez Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku nr Decyzja nr GD.RET.070/46/D/2018.KR z dnia 21.05.2018 r., zatwierdzającą taryfę za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Dzierzgoniu na okres 3 lat, ceny i stawki opłat kształtują się następująco -> załącznik tabela cen wody

 

Taryfa za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Dzierzgoniu.

link do strony -> https://wodypolskie.bip.gov.pl/rzgw-w-gdansku-taryfy/decyzja-nr-gd-ret-070-46-d-2018-kr.htm

Poprawiony: poniedziałek, 11 czerwca 2018 13:54
 
Informacja PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 01 czerwca 2018 12:37

Poprawiony: piątek, 01 czerwca 2018 12:38
 
Ogłoszenie PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 11 maja 2018 14:13

INFORMACJA

W dniu 18 maja 2018 r. (piątek)
Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu będzie czynny w godzinach 715 – 1130 .

Za utrudnienia przepraszamy.

Poprawiony: piątek, 11 maja 2018 14:15
 
Ogłoszenie PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 15 maja 2018 06:33

INFORMACJA

W DNIU 18 MAJA 2018 r. (Piątek)

KASA URZĘDU GMINY CZYNNA BĘDZIE DO GODZINY 11:00

Poprawiony: wtorek, 15 maja 2018 06:37
 
Ogłoszenie PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 11 maja 2018 11:17

Ruszyła rekrutacja na Forum Przedsiębiorstw 2018

Komentarze ekspertów do bieżącej sytuacji gospodarczej, ciekawe panele dyskusyjne, praktyczne warsztaty a przede wszystkim przekazanie przedsiębiorcom aktualnej wiedzy, nowych trendów oraz informacji niezbędnych w codziennej działalności to oferta Forum Przedsiębiorstw – imprezy gospodarczej organizowanej już po raz trzynasty przez Agencję Rozwoju Pomorza. Tegoroczna edycja odbędzie się 30 maja w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Udział jest bezpłatny

Agencja Rozwoju Pomorza właśnie uruchomiła rejestrację on-line poprzez stronę www.forumprzedsiebiorstw.pl. Rosnące zainteresowanie firm udziałem w tym wydarzeniu zachęca nas do podnoszenia poziomu merytorycznego i motywuje do wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom uczestników. Konferencja poza treściami merytorycznymi, możliwością pracy warsztatowej stwarza też przestrzeń do wymiany doświadczeń. Jest również inspiracją i szansę zainteresowania się różnymi aspektami prowadzenia biznesu, które czasem w codziennej pracy schodzą na dalszy plan, choćby z braku czasu. Potwierdzeniem atrakcyjności imprezy jest fakt, iż co roku przyciąga ona ponad 300 przedstawicieli głównie mikro, małych i średnich firmmówi Katarzyna Laskowska – Kierownik Działu Rozwoju Przedsiębiorczości.

Co w programie ?

Sesja plenarna i panel dyskusyjny

Tegoroczne Forum rozpocznie się wystąpieniami 3 ekspertów. Aktualne wydarzenia gospodarcze oraz ocenę ich wpływu na działalność MŚP skomentuje Główny Analityk Rynków Finansowych Raiffeisen Bank Polska SA. Wpływ inwestycji zagranicznych na Pomorzu na rozwój pomorskich MŚP przedstawi z-ca dyrektora inicjatywy Invest In Pomerania. Jako ostatni, z tematem - Jak stale zwiększać swoją skuteczność w biznesie i przy tym nie zwariować? – praktyczne rady dla Ciebie i Twojego zespołu wystąpi Greg Albrecht – doradca, mówca i inwestor. Ta część zakończy się panelem dyskusyjnym z udziałem Macieja Grabskiego- prezesa Olivia Business Centre, Natalii Bogdan – prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse, współwłaścicielki Hotelu Spa Wieniawa oraz współwłaściciela firmy Silny@Salamon z Gdyni, produkującej nowoczesne rozwiązania w zakresie pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów.

Networking
Podczas godzinnej przerwy networkingowej, w przestrzeni zaaranżowanej do rozmów biznesowych, przy dobrej kawie uczestnicy Forum będą mieli okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz skorzystania z bezpłatnych konsultacji w tematyce działalności eksportowej oraz w zakresie możliwości pozyskania funduszy europejskich na rozwój działalności przedsiębiorstw. Ponadto Raiffeisen Bank zaprosi uczestników na loterię wizytówkową.

Bloki tematyczne: Współpraca, Eksport, Finanse

Po przerwie, w ramach trzech bloków: Finase, Eksport, Współpraca zaplanowano łącznie 8 prezentacji. Tematyka wystąpień w bloku Finanse dotyczyć będzie zarządzania spływem należności handlowych, strategii zarządzania zasobami w firmie nie tylko finansowymi oraz Split Payment (mechanizm podzielonej płatności w rozliczeniach z kontrahentami). W bloku Eksport uczestnicy będą mogli wysłuchać prelekcji na temat Jak przygotować się do zawarcia kontraktu handlowego z partnerem zagranicznym, na czym polega ryzyko walutowe oraz kwestii związanych z ochroną własności intelektualnej przy prowadzeniu działalności na rynkach międzynarodowych. W obszarze Współpraca poruszone zostaną kwestie kooperacji małych i średnich firm z korporacjami, a także budowania zespołów wielopokoleniowych w MŚP.

Tegoroczne Forum zostanie wzbogacone o nowe treści dzięki Partnerom strategicznym i wspierającym specjalistycznej wiedzy i ofertą dla firm tj., Raiffeisen Bank Polska SA., Olivia Business Centre, JWP Rzecznicy Patentowi oraz Studio Komunikacji, Rozwoju i Zmiany.

Kontakt:

Katarzyna Laskowska , tel. (666) 373 905

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Poprawiony: piątek, 11 maja 2018 11:21
 
<< pierwsza < poprzednia 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 następna > ostatnia >>

Strona 89 z 104
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack